Långhelg!

Hela 4dagar fick vi tillsammans den senaste helgen och vi fick en hel del gjort.

Inköp av lite piff till utemöblerna och sen fixat blomlådorna runt burspråket.

Kvalitetstid med Annie fick jag med, en dag med lite shopping och fika i Karlshamn ❤

Sen fick Annie och Ellie en sommarpresent av farmor och farfar, en egen studsmatta (filmklipp på det finns på min instagram)

Nu börjar Annies förskoletid att lida mot sitt slut och skolvärlden väntar.

Så för att tacka hennes underbara pedagoger som följt henne från en krypande 1åring till en läsande 5åring så beställde jag varsin tavla till dem.
(Klicka på bilden så kommer ni till hemsidan som gör dem)

Plotta

Lite morsdagsfirande fick vi till med.

Dessa underbara ungar som jag fått äran att vara mamma till.
Tusen tack mina älsklingar för att ni valde att komma till just mig ❤

Hoppas ni alla haft en bra helg, vi hörs snart igen.

Ha de gott, kram kram ❤


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0