Helgen 28-30april

Ett litet nutidsinlägg (vilket självklart kommer komma lite då och då med mitt i alla ta-igen-inlägg).


Denna helgen har jag tillbringat med den bästa av som bästa, Lina ♡ som bor för tillfället i Göteborg men som inom en snar framtid kommer flytta ner till Halmstad. Då blir det bara ca 2h körtid mellan oss istället för 4h. Längtar så!
Vi träffades för första gången 2010 men började inte umgås frekvent förens hösten 2012. 
Gått igenom diverse faser i livet tillsammans, kommit ur dom och vuxit tillsammans. Vet inte vad jag skulle gjort utan dig i vissa lägen, min räddning och mitt ovillkorliga stöd ♡ 
Min bästa vän verkligen!
Även med rätt så bra avstånd mellan oss så har vi ändå träffats rätt så frekvent och man längtar varje gång. 

Denna helgen har varit supermysig med långpromenad, restaurangbesök, bio, sällskapsspel och massa prat.


♡  ♡  ♡

Men nu är det dags att snart rulla hemåt till mina älsklingar. 

Tusen tack för en toppenhelg ♡ 
Om ca 1,5mån ses vi igen när vi ska fira Ellies 2årsdag. 

Hoppas alla andra haft en lika bra helg som jag.


Ha de bäst, kram kram ♡


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0