Vecka 38 Baby #2, finbesök och inköp

Vecka 38 och visst de låter inte så mycket men om man ska gå över två veckor så är det mycket. 
Hade mitt barnmorskebesök igår och på onsdag ska hon och jag ha ett samtal med läkaren på mödravården och diskutera en igångsättning. För barnmorskan liksom jag tycker inte att det är hållbart att jag ska behöva gå längre än nödvändigt.
Så på onsdag kl 13.30 får ni hålla tummarna för mig ♡


Mitt järnvärde har gått upp till 118 nu vilket är väldigt bra, har nu exakt gått upp 10kg och magen hade inte vuxit något sen sist men bebben låg i tvärläge och då blir det ingen rättvis mätning. 
Men just nu så ska den väga strax över 3kg och vara ca 48cm lång ♡


♡     ♡     ♡ 

Idag fick vi finbesök av våran Lina, vi var och köpte blommor och planterade dom.

 Sen fick Annie en Jag-ska-bli-storasyster -present av Lina med keps, armband, klänning och hårgrejer, hon blev sååå glad :-)


♡      ♡      ♡ 

Hittade även en resesäng till bebben, 
en Inovi Cocoon i sandfärg. 
Perfekt nu när de varma sommardagarna närmar sig. 

Det var allt för denna gången, hoppas alla har haft en lika solig och skön lördag som vi haft.
Ha de bäst, Kram kram ♡

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0