Nya inköp till bebisen ♡

Igår blev det en spontantripp till Växjö och Grand Samarkand, mycket trevligt! 
Gick in på Akademibokhandeln för att kolla på lite spel och hittade även denna underbart fina och söta fylla-i-bok 

Gav 149:- för den och det var den helt klart värd♡

Sen under eftermiddagen så fick jag syn på en så snygg skötväska. Visst jag har redan en som jag köpte för någon hundring i julas, men denna älskade jag från första stund. 


♡  ♡  ♡  ♡  ♡ 


http://www.lauraslittleboutique.eu/product/934/ju-ju-be-bff-diaper-bag-in-shadow-waltz

Rymlig, mycket fack och så har den såklart rosa i sig. Mamma älskar rosa ♡
Får hem den nu i veckan, längtar så!

Imorgon är det besök hos barnmorskan, får se vad det blir för dom denna gången.

Ha de bäst alla, kram kram ♡ 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0