Läkarbesök ang igångsättning

Kl 13:30 hade jag mitt läkarbesök ang en ev igångsättning pga av min svåra foglossning. 
Kommer in till läkaren och får berätta i kort om hur jag har det och upplever allt.
Berättade också att jag gick över ca två veckor med Annie och då fick han upp ögonen och fick mycket mer förståelse också varför jag ville ha ett slutdatum. 
Han undersökte mig för att se hur mogen livmodertappen var, den hade börjat mogna men är inte klar än.
Han erbjöd en tid nästa vecka men jag funderade lite och sen bestämde vi att jag skulle sättas igång på mitt beräknade datum (12/6) om det inte kommit igång av sig självt innan dess.
Men chansen för det sa barnmorskan sen var väldigt liten med tanke på att jag gick över sist.

Nu har vi iallafall ett slutdatum så nu kan nedräkning börja på riktigt, idag är det 16 dagar kvar ♡
Annie sa förut att hon längtar jättemycket efter bebisen, värmer gott i mamma-hjärtat. 

Så nu ska det bli sommar, sol och bebis ♡ 

Ha de bäst alla, kram kram ♡ 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det är ni verkligen värda familjen Forsberg :) njut av tiden av att vara tre och öppna upp för ett liv av att vara fyra:) kram på er ///Ferre

Svar: Tack så mycket!
Sandra Forsberg

2015-05-27 @ 19:42:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0