Barnrummet ♡

Det enda som fattas nu är en lampa men jag kan ju lika gärna dela med mig av rummet ändå :-)

Det har varit ett gästrum innan men vi valde att ha kvar gästsängen i rummet just för att när det blir jobbiga nätter så kan jag och bebben ligga där utan att störa övriga familjen. 

Så ser det ut från dörren.

Sängen och skötbordet 

Väggdekoren ovanför sängen 

Byrån och girafftavlan 

Så ser det alltså ut, redo att användas! 

♡     ♡     ♡ 

Imorgon är det kontroll hos barnmorskan, för er som inte vet så går jag på kryckor för tillfället. 
Min foglossning har även kommit framtill nu och det känns som att bäckenet ska knäckas för varje steg jag tar :-(
Så ska prata med barnmorskan om hur mycket det tär på mig, att allt bara blir värre och värre.
Kan inte sitta, stå, ligga, sova, gå eller köra bil utan att det gör konstant ont dygnet runt.
Hoppas verkligen att vi kan komma överens om något bra tillsammans imorgon. 

Ha de bäst alla, skriver på lördag igen.
Kram kram ♡ 

Kommentarer
Postat av: Sus

Jättefint! <3

Svar: Tack så jättemycket :) det har varit mitt egna lilla projekt så allt har jag gjort själv, allt från att sätta ihop möbler till att tvätta och fixa alla kläder.
Är rätt nöjd :)
Sandra Forsberg

2015-05-21 @ 14:53:50
URL: http://www.oslofru.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0