Barnrum och vecka 35 Baby#2

Denna veckan har jag haft lite projekt med bebbens rum (bilder kommer när det är helt klart). Har jobbat på bra tycker jag och det är mest finputsning kvar :-)

♡     ♡     ♡     ♡     ♡     ♡     ♡     ♡ 

Vecka 35


♡    ♡    ♡ 


Då var 5-veckorsnedräkningen igång!
Och längtan bara växer och växer.
Fick reda på när vi var på ultraljudet att bebben låg i säte och den verkar inte vänt sig ännu för jag känner huvudet under revbenen. 
På tisdag ska jag till barnmorskan igen och då får vi se hur det står till, har den inte vänt sig så bokas det troligen in ett vändningsförsök. 
Usch fasar för de :-(
Har sett hur ett sådant går till och det ser rätt brutalt ut, sen jag som är så känslig på magen denna graviditeten och får ont av bara ett vanligt ultraljud. 
Blir det vändningsförsök så blir det bara ETT, misslyckas det så får det bli ett planerat kejsarsnitt. 
Känns som en sätesfödsel inte är så säker för varken mig eller bebisen och tanken på att huvudet ska komma sist får mig att rysa.
Men får se som sagt vad min barnmorska säger på tisdag. 

Hoppas alla har en härlig långhelg, 
kram kram ♡ 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0