Vecka 28 Baby#2, Karlskrona och full fart!

Vecka 28, vissa veckor går fortare än andra beroende på vad man har att göra såklart.
Men denna veckan så har det gått rätt lagom fort, men våndas inför min glukosbelastning som jag ska göra på måndag =/
Får se vad värdet ligger på denna gången, låg ju på 7,9 i vecka 10 och de tyckte min barnmorska var lite på den övre gränsen så pass tidigt i graviditeten plus att mamma har diabetes 2 så då måste jag göra det minst två gånger. Sen ska vi även kolla järnvärdet och se vad det ligger på nu när jag kämpat på med extra järntillskott i ca 1 månad.
 
Här har vi magen i denna veckan <3
 
~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~
Karlskrona
 
Idag så åkte vi en sväng till Karlskrona för jag skulle äntligen få tummen ur att lämna in min mobil som luckan till laddningen och simkortet bestämt sig för att vilja öppna sig hela tiden.
 Så nu får jag dras med min gamla sega telefon i ca en vecka så hoppas jag att jag får tillbaka mina andra inom kort.
 
Hämtade även ut två babyboxar när vi var iväg:
 
Den första hämtade jag på LloydsApoteket, överraskande roliga saker =)
 
Den andra hämtade jag på Kronans apotek, även den var rolig och överraskande!
 
 
~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~
 
Sen så hade vi en lycklig liten tjej som fick en sparkcykel av sin pappa idag.
Självklart skulle den provas så fort vi kom hem och iväg for hon på gatan!
 
 Det gäller at ha tungan rätt i mun när man åker, rätt svårt var det men till slut kom hon igång.
 
Imorgon blir det fika med bästa kollegorna på Mandeltårtan som jag verkligen fram emot =)
 
Ha en fortsatt trevlig helg!
Kram kram <3

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0