Vecka 27, kreativitet och bakning

Vecka 27 är här, men dock inte bekymmersfritt. Det är väl nu som lite fler krämpor börjar smyga sig på.
I 3 dagar nu har det känts som att huden är superspänd och även magen (ej sammandragningar).
De gör ont när jag spänner magen typ vid hosta eller böjer mig.
Enda sättet att lätta på och kunna slappna av i magen är genom att halvligga i soffan.
Rätt jobbigt men läste i en av mina gravid-appar att det är nu som man lägger på sig mycket vätska speciellt på eftermiddagen och kvällen då jag känner att det är som jobbigaste.
"Man kan känna sig uppblåst och svullen" stod det och det är väl troligt att det är så.
 

Kulan denna veckan <3
 
~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~
 
Vi har en väldigt nyfiken och intresserad lite tjej här hemma som gillar att ha koll på vad det är för dag, vad som ska hända den dagen och om det är någon som ska hälsa på snart.
Så då tänkte jag att jag skulle underlätta för henne så hon kan enklare se och ta reda på hur många dagar det är kvar själv.
Jag gjorde ett Veckoschema med bilder som gör det enkelt att förstå och så kan hon kolla på det själv när hon undrar =)
 

Rutinbilder finns just nu och personer som återkommer regelbundet i Annies liv,
men det kommer fyllas på lite då och då.
 
 
~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~
 
Sen när jag plockade iordning lite här hemma idag så fick jag se två inte så inbjudande bruna bananer, tog dom i handen och skulle precis slänga dom. Men så blev jag sugen på att baka och varför inte då göra en banankaka =)
Så det blev en väldigt god, väldoftande kaka!
 
Bakade från Arlas recept, klicka på bilden så kommer ni till receptet =)
 
Ha en fortsatt härlig helg! Kram kram <3
 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0