Vecka 26 Baby#2, IKEA mm.

Vi börjar med en liten graviditetsuppdatering tycker jag =)
Igår (lördag) så påbörjade vi vecka 26, ett steg närmare mitt nästa lilla delmål som är vecka 30.
Den senaste veckan så har jag varit rätt trött till och från, mer än de andra veckorna med vet att
det kan komma tillbaka. Foglossningssmärtorna går upp och ner beroende på vad jag har varit envis med
att göra, men har blivit rätt bra på att känna när det är på G och sätter mig då och vilar en stund.
 
Så ser magen ut nu, har blivit en rund liten kula nu =)
 
~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~
IKEA
 
Igår så var det dags för vårt planerade ikea-besök i Älmhult för att inhandla spjälsäng, skötbord, lampor, stolsdynor mm.
 
 Då åker vi!!
 
*          *          *
 

Glassen var det bästa på hela IKEA om man frågar Annie hehe.
 
*          *          *
 
 Här är några av grejerna som vi hittade:

 Denna spjälsängen och skötbordet valde vi till bebisen, blev väldigt nöjda =)
 
*          *          *
 
 Lite saker blev även uppgraderade.

 
~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~
Dagens stora händelse!
 
 En stolt tjej som har påbörjat projekt "Nätter utan napp".
Första natten är avklarad utan protester och för varje natt så får man välja ett klistermärke ur en liten skattkista med massa diamanter på att sätta upp,
för varje tio-tal man kommer upp i får man en överraskning =)
 
Hoppas ni alla haft en bra helg!
Ha de bäst, kram kram <3
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0