3 år i nöd och lust ♡

Idag är det ingen vanlig dag, idag är det 3 år sen Johan och jag gifte oss och Annie döptes ♡
En dag som vi minns med glädje och lycka, början på något stort och ett delmål i livet.
 
Heliga Kors Kyrka i Ronneby
 
♡     ♡     ♡     ♡     ♡    
 
 
♡     ♡     ♡     ♡     ♡    
 
 
♡     ♡     ♡     ♡     ♡    
 
 
♡     ♡     ♡     ♡     ♡    
 
 "Annie Idag" - Det skulle gentligen bara varit hennes dopdag
"Imorgon" - Det vet ingen vad som kommer att hända
"För alltid" - Vi vet att det är vi för alltid
 
♡     ♡     ♡     ♡     ♡    
 
 
♡     ♡     ♡     ♡     ♡    
 
 
♡     ♡     ♡     ♡     ♡    
 
 
♡     ♡     ♡     ♡     ♡    
 
Bara av att kolla på dessa bilderna blir man alldeles varm i kroppen, kan knappt förstå att det gått tre år sen den dagen. Det är mest på Annie som man ser att tiden har gått.
 
♡     ♡     ♡     ♡     ♡    

Till min älskling!

Säg något vi inte gjort eller gått igenom tillsammans vid detta laget, känns som vi hunnit med en liten del av mycket under våra år. Många svåra saker som vi tagit oss ur starkare än vi trädde in i dom, även många roliga projekt som vi båda oftast tyckt att vi är ett riktigt bad-ass-team hehe.
Vi har blivit rätt lika med åren, till sättet så är vi giftas-lika som man säger. Tänker oftast i samma banor, gillar samma ideér och det känns väldigt positivt att det blivit just så.
Frågar mig själv ofta och undrar hur mitt liv hade sett ut om jag inte hade träffat dig den där kvällen för 5,5år sen. Hade troligen bott kvar hemma hos päronen i Göteborg, pluggat/jobbat, umgåtts med samma människor och...ja allt hade varit som vanligt.
Men nu tack och lov är inte allt som vanligt, tack vare dig så bröt jag mönstret, flyttade långt (tufft ibland fortfarande), träffade nya människor, började på nytt jobb, sett saker från en annan vinkel osv.
Du hjälpte mig att ta mig utanför min comfortzone och det är jag dig evigt tacksam för.
Du ser på saker och världen på ett helt annat sätt än vad man är van vid att folk gör och det har förändrat mig till det positiva.
Det finns bara en som du, en som passar mig så bra i det långa loppet och vi har så fantastiskt kul ihop!
Älskar dig idag, imorgon och för alltid
 
♡  Grattis på 3-årsdagen älskling
 
Ha de bäst alla, kram kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0