100 dagar kvar och en tapper liten krigare.

Idag så är det 100 dagar kvar tills bebben är beräknad *lycka*
 

Känns rätt stort och spännande att imorgon så är man nere på tvåsiffrigt =D
 
~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~
 
Sen igår så har jag haft en väldigt sjuk tjej här hemma, hög feber, hemsk hosta och helt utslagen =´(
Det gör ont i mammahjärtat att se henne så dålig men jag gör mitt bästa för att hon ska kunna ha de så drägligt det bara går när hon mår som sämst <3
 
 
Men trots febern så är hon en riktigt tapper krigare, hon kämpar på med att inte ha nappen även när hon mår dåligt. Hon har bett mig om den flera gånger (av ren vana tror jag) men då har jag bara snällt påmint henne om att man får en överraskning när man fått 10st klistermärken, hon har accepterat detta utan protester och myst med sina snuttisar istället.
 
 

Man märker hur stor hon verkligen har blivit när man kan prata med henne och hon förstår utan massa trots och liknande. De säger de på hennes dagis att hon är så klok, förståndig och omhändertagande mot de andra barnen. Har alltid en kram över när någon behöver de och är alltid glad.
Hon är verkligen världens bästa Annie <3
 
Ha de bäst, kram kram <3


Kommentarer
Postat av: Oslofru

Så underbart med bara 100dagar kvar! Men stackars din lilla flicka, hoppas hon kryar på sig snabbt <3

Svar: Ja de känns riktigt spännande nu, blir mer och mer verkligt att vi få en till bebis :)
Min lilla är inte alls kry, hoppas verkligen att hon blir bättre snart för de gör så ont i mig när hon är sjuk :( <3
Sandra Forsberg

2015-03-04 @ 15:22:06
URL: http://www.oslofru.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0