Vecka 40 Baby#2, mitt hår och familjebilder ♡

Idag är det 6 dagar kvar tills vi är på förlossningen och väntar spänt på vårt andra barns ankomst. 
Magen känns gigantisk och jag ligger nu på +11kg sen jag blev gravid, har börjat samla på mig vatten i ben och fötter så det väger ju lite det med.
Men jag är riktigt nöjd att det inte syns någon annan stans än på magen :-) 
Var på mitt sista barnmorskebesök igår och allt såg bra ut där med, känns konstigt att man inte ska gå dit mer. Huvudet låg där det skulle nu äntligen så bebben är redo att komma till oss ♡


♡     ♡     ♡ 

Fick hem mitt shampoo och balsam som jag beställde nu i veckan, stora flaskor på 1L var så nu ska man stå sig hela sommaren. 
Mitt hår har fått ett helt nytt liv sen jag började använda produkterna från Isabella Löwengrip, fäller 75% mindre, behöver inte tvättas lika ofta och håret känns inte torrt längre. 
Rekommenderas varmt! 


♡     ♡     ♡ 

Har även nu fått ta del av resultatet av fotograferingen förra helgen, vi blev så nöjda allihopa! 


♡ 


♡ 


♡ 

Tänk att man kan älska någon så mycket 

Du är så efterlängtade 

Ha en fortsatt bra nationaldag och helg,
Kram kram ♡ 

Kommentarer
Postat av: Mirabelle Schneider

Lycka till! ;) Själv har jag ungefär 12 veckor kvar! Och jag kan inte tänka mig att magen kan bli ännu större än den redan är!;)

Svar: Tack :) Tänkte samma sak men nog har den blivit större hehe
Sandra Forsberg

2015-06-06 @ 12:52:38
URL: http://mymirabelle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0