2 veckor som fyra ♡

Igår var det två veckor sedan Ellie föddes, hon växer och frodas för varje dag som går ♡

Amningen går lite upp och ner, lite svårt på nätterna då hon är trött att få bra tag och sedan äta ordentligt men vi jobbar på det. 
Igårkväll råkade jag ut för en rejäl vätskebrist och mådde fruktansvärt dåligt, mådde illa, blev yr och extremt trött. Så till alla ammande drick för allt vad ni är värda så ni inte råkar ut för samma!
Johan är min största support här hemma, han peppar och ger mig beröm varje dag för att jag kämpar på och försöker så gott jag kan. Betyder så mycket ♡ 

♡     ♡     ♡ 

Vi blev bortbjudna igårkväll på lite grillning och gott sällskap hos några vänner, bland det bästa jag gjort på länge! Vädret va superskönt, glada människor, Ellie sov och åt (som vanligt) och Annie lekte så snällt så. Så skönt att komma hemifrån lite och känna sig lite normal igen utanför denna bebisbubbla man lever i dygnet runt annars. Tänk att så lite kan göra så mycket :-)

♡     ♡     ♡ 

Ellie älskar verkligen bärsjalen som jag köpte inför att hon skulle komma, hon ser väldigt ihoptryckt ut men sover som en liten gris i den ♡

Imorgon är det vägning på BVC igen, ska bli spännande! 
Då var det matdags igen, 
ha de gott alla kram kram ♡ 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0