En månad imorgon ♡

Sitter här i Göteborg hos mamma och pappa, och ska snart gå och sova.
Imorgon blir vår lilla Ellie en hel månad, vid denna tiden för en månad sen så gick jag fram och tillbaka i korridoren på förlossningen med ordentliga smärtor. 
Utan min största support, min älskade Johan, så hade jag inte fixat de intensiva timmarna som följde. 
Minnena är fortfarande väldigt färska, smärtorna, ångesten och stressen känns som igår. Ju mer distans jag får så hoppas jag att det känns bättre och lättare.

Men jag älskar verkligen denna underbara lilla varelsen, kärleken är obeskrivlig ♡

Hade en väldigt lycklig tjej igår som fick riktig egentid med mamma för första gången sen lillasyster föddes, vi var på Bushuset i Torslanda. Mormor och Ellie var såklart med men de hängde på sitt håll. 

Imorgon bär det av till Liseberg för en heldag med massa karusellåkande, träffa vänner, äta glass och kolla på kaninteatern såklart. 
Annie är oerhört förväntansfull och hade lite svårt att somna ikväll. 


Hoppas ni haft en bra helg, ha de gott alla!
Kram kram ♡

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0