Vecka 25 Baby#2

Lördag igen och en ny vecka påbörjas. Har varit och köpt lite kläder idag, har verkligen ingenting att ha på mig känns det som. Så idag blev det 4 linnen och två koftor =)
 
Magen idag och det är full fart i den <3
 
Igår var en rätt läskig dag!
När jag vaknade och bara hade slagit upp ögonen så snurrade hela rummet, för att kunna gå så fick jag hålla mig i väggarna och huvudet och kroppen sammarbetade inte alls.
När jag tänker tillbaka på det så är det väldigt luddigt och dimmigt.
Gick upp och åt lite frukost för jag tänkte att det skulle bli bättre om jag åt med det blev det inte.
Så jag ringde till mödravården och fick prata med min barnmorska som jag va hos igår. Hon sa att det förmodligen berodde på mitt låga blodvärde, sen att hon tog en del till alla prover också så det gick troligen ner ännu mer.
Och i torsdagskväll så började jag med mina starkare järntabletter (200mg istället för 40mg om dagen) så kroppen fick nog en liten smärre chock, lite liknande som en diabetiker mår utan sina mediciner. Blev det värre under dagen så skulle vi kontakta förlossningen och åka in till dom så de fick ta lite fler prover på mig.
Mådde under eftermiddagen inte lika dåligt men fortfarande inte helt bra. Och idag så har jag mått ungefär som igåreftermiddag, hoppas att man mår helt bra igen snart!
 
Trevlig lördag på er alla! Kram kram <3

Kommentarer
Postat av: Ellen

Så fin mage! Grattis! :)

2015-02-21 @ 16:21:26
URL: http://ellengrantz.blogg.se/
Postat av: rosavarjedag.blogg.se

Tack så mycket :-)

2015-02-21 @ 16:29:24
URL: http://rosavarjedag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0