Vecka 22 Baby #2

Varje lördag påbörjar jag en ny vecka och igår så var det v22.
Och det är full fart i magen, man riktigt ser hur det buktar ut när man sitter och vilar eller lägger sig på kvällen.
Vi vet ju inte vad det ska bli för på ultraljudet låg navelsträngen ivägen och betala mellan 1000-2000:- för att göra ännu ett ultraljud lägger vi hellre på att köpa saker till bebisen för.
Med Annie så visste vi för att vi hade gjort ett fostervattensprov och då får man reda på det om man vill, men det känns ändå lite spännande att inte veta denna gången =)
 
Så hur känner jag mig denna veckan? Foglossningen är som en svans, oavsett vad/hur jag gör så är den konstant där. Trötthet lite till och från sen är jag absolut inte sugen på varm mat just nu, det tilltalar mig inte alls.
Annars så mår jag rätt bra får jag väl säga =)
 

Magen denna veckan <3
 
~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~
 
Fick syn på denna lilla textsnutt häromdagen och ville verkligen dela den med alla och speciellt med alla gravida. Att ha denna text i åtanke de dagar som man är hemma i mjukiskläder, osminkad och med håret i en slarvig toffs.
 
 
Skickade denna bild till min man samma dag jag såg den och här har ni en liten konversationssnutt av vad responsen blev:

Jag: Ska göra mitt allra bästa för att ha detta i åtanke i fortsättningen

Johan: Bra tanke hjärtat, det är inte utsidan som är allt

Jag: Men de är svårt i dagens samhälle som är väldigt utseendefixerat

Johan:Visst är det så, men det är därför jag alltid tycker du är fin, för du är alltid samma Sandra <3

Jag: Så jag är alltid fin men när jag fixar till mig så är de en bonus eller vaddå? =P

Johan: När du fixar till dig är du snygg, vacker och sexig. Men du är alltid fin i mina ögon <3

Jag: Aw så fint sagt, nästan lite skrytsamt Facebook-material om vilken underbaring man lever med <3

Johan: Jag säger bara hur jag ser det

Jag: Lät väldigt fint och de såkallat makes sense =)

Johan: Visst gör det, annars hade jag väl inte sagt det =P
 
Skriv ner denna text och spara med er, ta fram den under de dagar man känner sig lite nere på utseende.
Det ska jag göra iaf =)
 
Ha en fortsatt bra söndag, Kram kram<3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0