TBT

Idag kör vi en TBT (Throwback Thursday) och minns tiden med en man som jag träffade för första gången för 5,5år sedan. Här har vi några bilder av mina starkaste minnen av oss <3
 

Första gången vi träffades (Sept-09)
Kvällen då det sa "klick" och så träffades vi även dagen efter, vi gick då förbi en bröllopsbutik och skämtade "Tänk när vi gifter oss hehe" =P
 
 Året efter förlovade vi oss <3
och jag blev även medbjuden på en fin middag i Linköping samma höst.
 
 Här var det middag på Valand i Göteborg 2011
(Annie var med inofficiellt på denna bilden)
 
24/3-12 gifte vi oss i Heliga Kors kyrka i Ronneby,
solen sken från klarblå himmel och det var så mycket kärlek i luften den dagen <3
 
 Gåsmiddag på Johans jobb i november 2013
Kände mig riktigt fin på den bilden =)
 
Julen 2014, glad och lycklig liten familj som blir 4 i juni 2015
 
Ja åren har gått och det har funnits mycket mer att minnas men det inlägget skulle blivit jag vet inte hur långt, men vi har haft väldigt roligt och skratten har ekat hos oss sen dag 1.
Kommer aldrig hitta någon annan som Johan det vet jag.
Har sagt det förut att han är en kombination av alla mina föredetta pojkvänners goda sidor och egenskaper, fick allt-i-ett liksom när jag träffade honom =)
Han är en faktastisk man, jättebra pappa och min allra bästa vän *tårögd*
Älskar dig idag, imorgon och för alltid <3
 
Ha de bäst, Kram kram<3
 


 



 


Kommentarer
Postat av: Oslofru

Så fina ni är tillsammans <3

2015-02-26 @ 20:36:38
URL: http://www.oslofru.com
Postat av: rosavarjedag.blogg.se

Tack! =) Vi känner nog båda två att vi gjorde ett bra val.

2015-02-26 @ 20:41:59
URL: http://rosavarjedag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0