Sjukskrivning, känslor och stolt fru <3

Ja mina vänner, det har varit en dag som verkligen inte blev som man hade tänkt sig.
Kommer till jobbet och blir hämtad för att gå upp och prata en stund med chefen om förra veckan (började ju jobba 42,5% då istället för 85% pga min foglossning).
Vi pratade en stund och kom fram till att det är tufft för mig att utföra alla arbetsuppgifter som mitt jobb kräver, mycket lyft, av-och påklädning av barnen, blöjbyten, ner och upp från golvet osv.
Oavsett hur lite eller mycket man jobbar så är ju ändå arbetsuppgifterna desamma tyvärr =/
Har en väldigt förstående och empatisk chef som gjorde allt för att jag inte skulle ta något personligt, men med ett extra hormonpådrag så gör man det ändå, hon sa även att om någon undrar något antingen läkaren eller försäkringskassan sedan så kan de kontakta henne.
Jag vet att jag gjort så gott jag kunnat men det räckte inte denna gången.
Så det var hejdå jobbet och hej sjukskrivning, ringde mödravården som skrev en notis till min läkare som ringer mig på onsdag så får vi prata om detta och så blir det troligtvis sjukskrivning fram tills jag kan gå på gravidpenning den 13/4. Men fy vad detta kommer bli drygt, att gå hemma så länge =( blir så ledsen över att bara lämna allt på jobbet jag som tyckte det var så skönt att jobba lite iallafall. Men men nu är det som det är och tids nog så accepterar man väl detta också.
 
Igår kom min efterlängtade make hem från sin PT-utbildning, lite lyxigt att ha en sån här hemma =P
Jag blir hans lilla projekt när bebisen är född, att vara en del av hans portfolio sedan känns stort.
Så om det är någon annan som behöver extra hjälp med lite träning så är det bara att höra av sig så bokar vi in en konsultation, han tar sig an alla sorter. Så oavsett om du precis fött barn och vill stå på scen och tävla i bikini en dag så finns han här redo att följa dig till ditt mål =)
 
Johan Forsberg
Nyutbildad PT från Eleiko, Exceed Performance

Gilla honom gärna på facebook
klicka på bilden nedanför så kommer ni dit =)
 
Älskar verkligen denna underbara man <3 He´s mine ladies ;-)
 
Ha de bäst, kram kram <3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0