Sjukskrivning, babyboxar mm.

Då var min första arbetsvecka avklarad sen den nya sjukskrivningen, är sjukskriven halva min tjänst på 85% pga foglossning. Jobbar mån-ons och sen är jag hemma tors-fre. Läkarens skratt förra veckan när jag berättade att jag var barnskötare på en småbarnsavdelning var rätt kul, "ja det är ju inte det bästa jobbet i ditt fall nu" sa hon.
Men vi testar att jag har halvtid februri ut och funkar inte det så har jag iallafall försökt.
 
Idag öppnade jag två babyboxar som jag fått hem:
 
Denna från Apoteksgruppen
 
Och denna från Babyland
 
Lite kul med lite gratisgrejer när man ändå lägger ner en mindre förmögenhet på allt annat man ska ha =P
Sen vet jag att jag är lite seg eftersom jag inte är den som läser böcker men fick höra så mycket gott av min kusin för två veckor sen så man fick snällt beställa och ska nu börja läsa =)
 
 
Så fram med en kopp te och en mysig filt, nu ska det läsas!
Ha de bäst, kram kram <3
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0