Helgen =)

Då ska vi se, inte skrivit något sen i onsdags. Ska se om jag kan dra mig till minnes om vad som hänt under den tiden =P
 
Johan har fyllt år och jag hade lite problem med att komma på vad jag skulle ge honom, men så kläckte jag en idé som jag tyckte var lite smårolig och fixade det. En Daddy´s Toolbox =) Han blev väldigt överraskad och glad över den. Allt fick inte plats i verktygslådan så jag gjorde även en blöjtårta vid sidan av hehe.
         Köpte på mig massa olika bebisartiklar                En tom verktygslåda som jag dekorerade själv =)
 
~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~
Torsdag:
 
Blev det ett besök hos frisören, så mysigt och skönt att få bli ompysslad några timmar =)
 
Kände sig som en filmstjärna när man varit och gjort sig fin =)
 
~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~
Fredag:
 
Så åkte vi allihopa hem till min mormor som fyllt 85 år och överlämnade en liten blomma och Annie var så fin då <3
Frost-skor, svarta leggings, rosa blus med
glittriga fjärillar på och sen sin skinnjacka från Zara.
 
~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~
Lördag:

Alla Hjärtans Dag och då påbörjade vi även vecka 24 =)
Sparkarna känns mer och mer för varje veckan nu och allt högre upp. Har dragit på mig en dunderförkylning så bebben får inte sova så mycket för mitt hostande hehe. Hoppas de går över snart för man blir så sjukt trött, mer än vad man var innan.

Inte så mycket skillnad från förra veckan
 
Sen själv klart så skulle vi ju fira Alla Hjärtans Dag, min mamma och pappa kom hit och passade Annie så vi åkte in till Karlskrona och åt middag och sen gick vi på bio, såg Taken 3 och den var riktigt bra!
Hade köpt en ny klänning dagen till ära, hittade en på Bonprix som bara var tajt upptill sen vid över magen =)

 
Hoppas ni haft en bra helg!
Ha de bäst, kram kram <3
 
PS. Nu finns Forsbergs Träning och Hälsa-sida på Facebook som länk i menyn här på bloggen under "Länkar"
Gå gärna in och gilla =) .DS

Kommentarer
Postat av: Oslofru

Fin du är :)

Svar: Aw tack så mycket =) Snällt sagt av dig!
Sandra Forsberg

2015-02-16 @ 14:13:38
URL: http://www.oslofru.com
Postat av: rosavarjedag.blogg.se

Aw tack så mycket =) Snällt sagt av dig!

2015-02-16 @ 17:45:26
URL: http://rosavarjedag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0