En gravids underbara värld och fredagsfika

Idag har man haft en dag som varit väldigt upp och ner. Att man med alla dessa hormoner kan gå från att vara glad till att storgråta över småsaker till att lugna sig på bara några sekunder igen.
När man tänker på det i efterhand är det rätt komiskt men inte så kul när man sitter mitt i det; men de är skönt att det går över iallafall =)
 
Utöver dessa små gråtanfallen så har jag bakat idag, Pariserbullar med hallon-och äppelmosfyllning.

(Lånad bild, klicka på bilden så kommer man till receptet)

Väldigt goda blev de, Annies favorit blev äppelmosfyllningen.
Pilligt och mina såg inte så grasiösa ut som dom på bilden
men smaken var det ingen fel på.
Så det blev några påsar att ta med till jobbet på fredag när jag ska åka och hämta mina grejer.
 
 
Ha de bäst, kram kram <3
 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0