Vecka 32 Baby#2, tiden och Johans företag

Idag så välkomnar vi vecka 32, känns lite sjukt att om ca 5 veckor så är bebben i stort sett färdigbakad.
Man är mer otålig denna gången och väntan känns längre än med Annie, men de är väl just för att man vet vad som komma skall ♡
 
Har lite svårt att förstå att jag gått upp 7kg hittills, vart har de kilona lagt sig tro?
 
♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡

Vissa stunder önskar man att man kunde stanna tiden, tänk om man kunde det...
 
 
Speciellt de stunder som man känner inte är någon annan lik.
Stunder med den där känslan som man inte kan fånga på kort (även om man försöker) så är det ingen som vet hur just du kände under det ögonblicket.
 
 
 Som detta till exempel, igår så åt jag och Annie mellanmål ute i det fina vädret.
Sen så sprang hon runt och lekte, jag satt och tittade på henne med beundrande ögon och hade just den där känslan som man bara kan känna där och då.
Det var en väldigt lycklig och tillfredställande stund för mig, den lilla tjejen vet verkligen hur man underhåller mamma på bästa sätt

 Fick jag tre önskningar någon gång så skulle en av dom vara att kunna få stanna i dessa stunder lite längre än vad som egentligen var möjligt =)
 
~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~
 
Igår så hade Forsbergs Träning och Hälsa sitt första uppdrag som ni kan läsa om här
(Klicka på bilden)
 
 Ett av fler kommande pass för dessa tjejer från Rid och Körsällskapet Sporren =)
 
Ha de bäst, kram kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0