Slut på påsken och sömnproblemen lösta

Igår så kom vi hem från påskfirandet i Göteborg hos mina föräldrar. Gjorde något varje dag och Annie har nog aldrig varit så mycket på lekplatsen som denna helgen hehe.
Men vi myste och tog det lugnt också, bland det bästa jag, Annie och magen vet ♡
 
 
~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~
Sömnproblem

Så himla skönt att vi kommit på en lösning på mina sömnproblem.
Fick sånna kramper i höfterna och låren när jag låg i sängen plus smärtot av foglossningen, fick vända mig var 20:e minut och nu när magen blir tyngre så blir ju inte vändningen lättare heller.
I söndags så åkte Johan iväg till en bebisbutik och köpte mig en gravidkudde, bland de bästa jag fått!
Sover så gott nu och känner mig riktigt utvilad utan massa smärtor när jag vaknar, vänder mig dessutom bara 1-2 gånger per natt numera istället för 50 gånger pga smärtor och kramper.

 

Candide Multirelax Kudde

 Den går att använda som gravidkudde, amningskudde och babysitter =)
(Klicka på bilden för mer info)
 
 Ha de bäst, kram kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0