Helgen, vecka 33 Baby#2 & järntabletterna

Nu är vi hemkomna från födelsedagshelg i Göteborg för min bror som fyller 40år på tisdag. 
Det blev en mysig middag på Avenyn med hela familjen ♡

 
Denna lilla damen var så duktig på restaurangen och charmade såklart servitören så hon fick en extra god efterrätt hehe.

♡     ♡     ♡     ♡     ♡     ♡     ♡     ♡ 

Vecka 33


Då har jag i stort sett ätit mina järntabletter i en vecka. Magen har inte klappat ihop än vilket gör mig otroligt glad!
Har druckit mycket vatten och ätit plommon varje kväll, vet inte om de hjälpt men vågar inte sluta om de funkar. 

Bebbens rörelsemönster har ändrat sig från buffande till mer långa, svepande rörelse. 
Man kan känna hur en arm eller en fot flyttar sig från ena sidan av magen till den andra.
Mycket hicka på kvällarna har det varit och sen något jag döpt till bebis-fnatt, då bebben får något ryck och rör på sig så mycket under några sekunder att hela magen och även en själv skakar hehe.
Drömmer mycket konstigt nu om hur den ser ut, om amning mm. Inatt drömde jag att jag gjorde ett ultraljud på mig själv (vet inte varför) och såg att något inte var som de skulle, vaknade med ett ryck och det tog ett bra tag innan jag förstod att det bara var en dröm.

Hoppas ni haft en bra helg, kram kram ♡

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0