Barnmorskebesök

Igår så var det besök hos barnmorskan, det mesta var bra förutom järnvärdet (igen). Så nu fick man en skarp tillsägelse om att jag MÅSTE äta mina ordinerade järntabletter. Kommer få sånna problem med magen att jag blir nästan gråtfärdig bara jag tänker på de =(
 
 
Bebben växer på bra iallafall och ogillade magmätning och kolla hjärtljudet lika mycket som sist.
Rör på sig massor och buffar vilket ger barnmorskan lite att kämpa med.
De senaste kvällarna nu med så har den även fått hicka, det studsar längst ner i magen på vänster sida i ca 15min. Verkar vara den plats som den trivs på på kvällarna =)
Annie har blivit så mysig med magen med, hon känner hur det buffar och sparkar där inne och vill gärna krama och pussa magen så ofta hos får tillfälle
 
Vi längtar så efter dig skruttis,
både mamma, pappa och storasyster ser så mycket fram emot när du ska komma till oss
 
Ha de bäst, kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0