Forstervattensprov på G

Igår så fick jag brev från sjukhuset där det stod att jag var "välkommen på måndag den 13 juni för att göra ett fostervattensprov". Oj tänkte jag, redan på måndag! Så det var bara att slänga sig på telefonen och ringa till Johan så att han kunde ta ledigt, sen satte jag mig vid datan och ansökte om semester den dagen för man får inte jobba efter provet. Just för att det finns risk för att det lilla hålet som dom gör kan fortsätta att läcka vatten mm.

Så det är bara att bita ihop och försöka överleva detta, är inte jätteglad åt att behöva få en stor nål i magen men o andra sidan så vill jag ju ha ett friskt barn. Sedan tar det mellan 1-2 veckor innan man får svar på provet, så allt blir klart innan semestern och de känns jätteskönt. För är det ett glatt besked så kan man åka på semester med ett leende på läpparna och är det ett ledsamt besked så far man iaf komma bort lite och tänka på annat och samtidigt veta att man gjorde allt man kunde.



Så håll alla tummar för mig på måndag kl. 13:00!

Ha de bäst kram kram<3

PS. Är det ett glatt besked så vill vi veta om vi ska få en pojke eller flicka =). DS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0