Sparka barnen...hmmmm

Hahahahah nää så allvarligt är det inte men det finns någon som tycker att det är roligt =P
Just de, Bebben<3
När man sitter i soffan med barnen och känner dessa underbara sparkar från magen så ville jag se vilken reaktion de skulle bli. Så ett av barnen fick känna och sa med en gång "Den sparkar ju på mig" och sen skulle alla känna med de är en annan femma =P
Hihi sparkarna blir allt mer tydliga och kraftigare nu till skillnad emot när man började känna första "fladdret".
Åh som man längtar!


Till dig<3

"Att få vakna varje morgon och känna hur du rör på dig.
Att tänka tanken att du är hos mig även om du inte syns för andra.
Att längta efter dig gör mig alldeles tårögd.
Att veta att jag sedan har dig hela livet, det är lycka och kärlek på hög nivå<3"


*Längtar längtar*

Ha de bäst kram kram<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0