Vecka 41 (BF+7)

Då har vi gått över en vecka och mer och mer otålig blir man för varje dag som går.
Hoppas verkligen att det händer något innan onsdag så att jag slipper mötet om igångsättning =/
Vill inte det alls, vill att allt ska komma igång av sig självt.

Så vad hittar jag på om dagarna nu när jag väntar?

10:20 är det frukost och Våra bästa år
Sedan hittar jag på något litet att pyssla med
14:00 är det fika och vila
16:15 kommer Johan hem
17:00 middagsdags
Sedan tar vi kvällen med massa mys framför tv:n =)

Ungefär så ser mina dagar ut, förutom helgerna då Johan är hemma och vi kan hitta på saker tillsammans =)
Nää nu får vi verkligen se till att det händer något här och det är snart!!!!!!
KOM UT NU!!!!



Ha de bäst kram kram<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0