Sjukgymnasten idag...äntligen!

Idag vid kl. 14.00 så var jag hos en sjukgymnast inne i stan, hon var verkligen jättebra.
Hon undersökte min rygg och bäckenett, typisk foglossning sa hon efteråt.
Så jag fick prova ut ett stödbälte som jag ska ha om dagarna så att bäckenett är hyfsat stabilt och stilla.
Fick en lista på vad jag får/inte får göra:

-Ej göra något som jag vet gör ont
-Inga tunga lyft eller bära saker som väger mer än 2kg
-Ej dammsuga eller torka golv
-Måste alltid sitta ner och ta på mig byxor, strumpor och skor
-Ska sova med en kudde mellan benen
-Ha svankstöd när jag sitter ner
-Ska göra 5st hemmaövningar

Skönt att ha fått bältet nu, kändes bättre från första stund då jag provade de-
Så det som gäller nu är: Bältet, hemmaövningar och mycket vila.
Låter helt ok för mig =)

*               *                *

Fast jag måste erkänna att den bästa medicinen är nog faktiskt min alldeles fantastiska älskling, hade verkligen inte klarat något av detta utan din hjälp.
Så väl som du tar hand om mig och ser när jag behöver lite extra hjälp.
Vad mer kan man begära? Alltid vi<3



Ha de bäst kram kram<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0