Man är bara mänsklig tyvärr...

Då var man på läkarbesök idag på morgonen och tyvärr blev man sjukskriven fr o m idag och fram tills mitten av oktober =( och sedan troligtvis fram till beräknad födsel.
Usch man mår verkligen inte bättre av att veta att man lämnar sina kollegor i klistret. Men hade jag jobbat mera sa läkaren så hade det bara blivit värre, visst kunde jag vart på jobbet men dom hade inte haft någon nytta av mig eftersom jag inte får lyfta/långvarig belastning eller böja mig ner.

Man är inte mer än mänsklig och för de är det lätt att få dåligt samvete, just när man vet hur beroende folk är utav en.

Men jag får försöka hålla humöret uppe och fokusera på det lilla livet jag bär på och ge den de bästa förutsättningarna till en bra start här i livet =)



Ha de bäst kram kram<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0